Všeobecná poradna pro dotazy z běžného života. Zeptejte se zkušených rádců. Auto moto, dům a byt, zahrada, vaření, zdraví, sport, PC, kutilství, společnost, móda, zvířata.
Zafa1988

Znalostní báze pro eshop


Nový příspěvekod Zafa1988 » 16 dub 2018 08:25

Ahoj. Nevím, zda mi tady někdo poradí nebo dá zpětnou vazbu, ale zkusím to...
Pokud vlastníte eshop, máte na něm zpracovanou znalostní bázi? (knowledgebase, centrum nápovědy, atd.) Jakou formou? Využíváte k tomu nějaký nástroj? Na co se v této bázi zaměřujete? Jaké s tím máte zkušenosti? Pomáhá vám to? U pár webu jsem na to narazil a docela se mi líbí touhle formou zpracované informace pro zákazníky. Rád bych získal zpětnou vazbu od někoho, kdo tohle využívá. Dík JB






KlárkaSachtova


Nový příspěvekod KlárkaSachtova » 24 dub 2018 11:45

Co spravuji jeden web, tak máme obsáhlejší centrum nápovědy. Nejdříve jsme to měli klasicky na podstránce webu, ale potřebovali jsme něco propracovanějšího. Docela nás zaujal cz nástroj "getbeyond". Super je, že můžeš nápovědu propojit i skrz takové vyjížděcí panely přímo s webem. Nemusíš tak mít informace jenom v nápovědě, ale i různě na webu. Dáš tak důležité info na místo, kde může nastat nějaký problém nebo otázka. Zatím jedeme na tomhle a uvidíme časem :) Jinak mít centrum nápovědy, tak to jsou určitě plusové bodíky, odpadne ti taková ta úmorná činnost odpovídat na ty samé dotazy. Snad jsem ti pomohla :D Klárka

  • Podobná témata
    Příspěvků
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  •    Jak poznat kvalitní eshop?
       od Bohdan » 07 pro 2016 06:56 »
    3 Příspěvků
    170 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Mudr.Lant
    07 pro 2016 09:59
  •    Výběr eshop systému?
       od alili77 » 28 srp 2017 18:13 »
    12 Příspěvků
    477 Zobrazení
    Poslední příspěvek od patkaba
    17 lis 2017 23:37