Na co jsou nízkoprofilové pneumatiky?

Všeobecná poradna pro dotazy z běžného života. Zeptejte se zkušených rádců. Auto moto, dům a byt, zahrada, vaření, zdraví, sport, PC, kutilství, společnost, móda, zvířata.
Vlastík Pražák

Na co jsou nízkoprofilové pneumatiky?

Nový příspěvek od Vlastík Pražák » 23 črc 2018 16:37

Jakou výhodu mají u automobilu?




Uživatelský avatar
mowla
člen
Příspěvků 6210
Registrován 13 črc 2017 16:26

Nový příspěvek od mowla » 23 črc 2018 16:42

Nedeformují se silou působící příčně (ani podélně) tak moc, jako vysokoprofilové...
Tedy při zrychlení (akceleraci, deceleraci i v zatáčkách) drží namísto toho, aby se zbortily (a nechaly rozdrtit či prošoupat).
;)

Vlastík Pražák

Nový příspěvek od Vlastík Pražák » 23 črc 2018 16:44

Tak to budou i drahé, že jo?

Uživatelský avatar
mowla
člen
Příspěvků 6210
Registrován 13 črc 2017 16:26

Nový příspěvek od mowla » 23 črc 2018 17:00

Vlastík Pražák Tak to budou i drahé, že jo?
Cena pneu závisí i na dalších vlastnostech, nejen na % profilu...
;)
Ale jo - obvykle jsou dražší...
;)

Jan z Rokycan1

Nový příspěvek od Jan z Rokycan1 » 23 črc 2018 21:33

Pro běžné ježdění je význam nízkoprofilových pneumatik zanedbatelný


Uživatelský avatar
mowla
člen
Příspěvků 6210
Registrován 13 črc 2017 16:26

Nový příspěvek od mowla » 24 črc 2018 07:08

Jan z Rokycan1 Pro běžné ježdění je význam nízkoprofilových pneumatik zanedbatelný
Nevím, co rozumíš "běžným ježděním" - ale pro můj způsob jízdy jsou nízkoprofilové pneu dost podstatné - tak rychlé průjezdy zatáček vysoký profil neumožní (leda s 'kvílením gum') - nízká bočnice široké pneu se nedeformuje do takové míry, aby umožnila 'borcení' dezénu a tudíž ten přiléhá k povrchu celou šířkou.
;)

Jan z Rokycan1

Nový příspěvek od Jan z Rokycan1 » 24 črc 2018 07:51

mowla Nevím, co rozumíš "běžným ježděním" - ale pro můj způsob jízdy jsou nízkoprofilové pneu dost podstatné - tak rychlé průjezdy zatáček vysoký profil neumožní (leda s 'kvílením gum') - nízká bočnice široké pneu se nedeformuje do takové míry, aby umožnila 'borcení' dezénu a tudíž ten přiléhá k povrchu celou šířkou.
;)
Přesně to, co uvádíš, není "běžný způsob jízdy".

Uživatelský avatar
mowla
člen
Příspěvků 6210
Registrován 13 črc 2017 16:26

Nový příspěvek od mowla » 24 črc 2018 17:29

Jan z Rokycan1 Přesně to, co uvádíš, není "běžný způsob jízdy".
Opět - "miláčku" - kdo určí, co je "běžný způsob jízdy"??? Zákon to nezmiňuje...
:lol: :lol: :lol:
Já si určuji můj, ty si urči svůj...
___
Já jezdím rychle - chci-li (a to i na okreskách i dálnicích) - a je to můj běžný způsob jízdy...
S radostí k němu využívám i vlastností nízkoprofilových pneu...
Tam, kde Sandero projede se šikovným řidičem 60, já, nešikovný a nemravný, prosvištím dvojnásobkem - a auto se ani nehne tam, kam nechci...
:lol:
___
Ty si klidně "běžně" jezdi na MT (no - na ty nemáš) nebo nebo AT (na ty nemáš taky)... No - tak na zimácích...
Ale - hele - mně je to jedno - jezdi si, jak uznáš za vhodné a na čem.
__
BTW - to, co tebe stojí sada na léto, mne na léto stojí jedna pneu - a co?
:lol:
___
Podstatné je - nikoho neohrozit a NEZABÍT...
!!!


Odpovědět
  • Podobná témata
    Příspěvků
    Zobrazení
    Poslední příspěvek