Stránka 1 z 1

Reklamace skútru

Napsal 07 dub 2021 13:32
od Roman
Dobrý den,
reklamoval jsem elektrický skútr s tím, že prodejce zajistí odvoz. Jeden den jsem musel čekat na poštu, která mě dovezla dvě palety a popruhy k přípravě odeslání.Druhý den jsem čekal na svoz od DHL, avizovyný prodejcem. Nikdo nepřijel. Urgoval jsem a svoz měl následovat další den, kdy jsem opět celý den čekal a opět nic. Teprve třetí pokus byl úspěšný. Mám nárok na náhradu škody za ušlý zisk, když jsem si v práci musel vzít na avizované dny volno ? Za dva dny absence v práci mě vznikla škoda cca 7.000,-Kč

Děkuji za informace, Kučera

Re: Reklamace skútru

Napsal 10 dub 2021 18:06
od David
Dobrý den,

obávám se, že náhradu za ušlý zisk opravdu nebude možné uplatnit ani jinak požadovat.
Podle Vámi uvedených informací s tím nemá zaměstnavatel nic společného.
Zaměstnavatel nemá důvod Vám nic proplácet a prodejce také ne, pokud to tedy nemáte uvedené v reklamačním řádu nebo smlouvě.

Děkujeme za Váš dotaz i důvěru, se kterou se na nás obracíte.
V případě jakýchkoli dalších dotazů, neváhejte se na nás obrátit.

David
admin poradny