Stránka 1 z 1

Internetové bankovnictví v notebooku

Napsal 17 čer 2021 12:47
od vlapan
Dobrý den, z ničeho nic se nemohu dostat ke svému účtu v Monet bance. I když uvedu přesně ID i heslo vždy mne to signalizuje, že vstup je zablokován. Nejsem si jist zda nejde o nějaký ...ware, protože na jiném počítači i u jiných bank vše řádně funguje. Jako starý člověk tomu nerozumím a proto prosím o radu co mám dělat nebo kdo by všechno vrátil do dřívějšího stavu. Děkuji a přeji hezký den.

Re: Internetové bankovnictví v notebooku

Napsal 18 čer 2021 15:50
od David
Dobrý den,

děkujeme za dotaz i důvěru, se kterou se na nás obracíte.
Zkuste se obrátit na poskytovatele, resp. banku, kde máte účet založený.

David
admin poradny