Stránka 1 z 1

Jak správně reklamovat zájezd

Napsal 24 lis 2016 15:20
od Sooby
Pokud na zájezdu vše neprobíhá jak má kde můžete zájezd reklamovat po návratu z dovolené ? Kam tuto záležitost dojít vyřídit. :!:

Napsal 24 lis 2016 15:20
od Jirka333
Můžeš podat stížnost přímo v cestovní kanceláři kde si zájezd kupoval.

Napsal 24 lis 2016 15:22
od Peterka
Ještě doplním že reklamace musí být sepsaná písemně jinak nebude uznána. S čím jsi nebyl spokojený písemně sepiš a odnes to do cestovní kanceláře kde si zájezd kupoval.

Napsal 24 lis 2016 15:24
od Tom
Na reklamaci zájezdu máš lhůtu 3 měsíce. Přesto ti ale doporučuji jít reklamovat co nejdříve dokud jsi ještě plný emocí ze zájezdu. Pokud to necháš delší dobu můžeš nad tím pak pouze mávnout rukou a věc považovat za vyřízenou.

Napsal 24 lis 2016 15:24
od Sooby
Děkuji za odpovědi. Moc mi to pomohlo.